هتل مجلل درویشی
هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

حضور منوچهر جهانیان در هتل درویشی ( معاون گردشگری )

معاون گردشگری کشور از رشد 89 درصدی ورود گردشگران مذهبی به ایران در 5 ماهه اخیر خبر داد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «منوچهر جهانیان» در مراسم افتتاح هتل مجلل درویشی در مشهد مقدس با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه ایران به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگران مذهبی به شمار می‌رود به گونه‌ای که در 5 ماهه اخیر شاهد رشد 89 درصدی ورود گردشگران مذهبی به ایران هستیم.
وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده این است که گردشگری مذهبی در کشور ما در مقایسه سایر شاخه‌های گردشگری اولویت اول را دارد.
وی با اشاره به این که دولت با سازمان میراث فرهنگی کشور به موضوع توسعه زیرساخت‌های گردشگری توجه ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی عزم خود را برای زیرساخت‌های گردشگری در شهرها و استان‌های مقاصد سفر جزم کرده است.
وی یادآور شد: در هفته گردشگری امسال بیش از 220 طرح و پروژه مرتبط با حوزه گردشگری افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی به مبلغ 720 میلیارد تومان و اعتبارات بخش خصوصی به مبلغ 3 هزار و 250 میلیارد تومان در کشور افتتاح شده است.
معاون گردشگری کشور در ادامه با اشاره به افتتاح هتل درویشی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه این هتل در مشهد مقدس که یکی از مهمترین مقاصد گردشگران مذهبی جهان است و دومین کلان‌شهر مذهبی جهان محسوب می‌شود، افتتاح شده است. 
وی در تشریح این هتل گفت: هتل مجلل درویشی مشهد با زیربنای 30 هزار متر مربع افتتاح شده و دارای 220 اتاق با ظرفیت 500 تخت است.
وی خاطرنشان کرد: این هتل توانسته برای بیش از 300 نفر شغل ایجاد کند.
جهانیان ادامه داد: آورده اولیه این هتل هزار و 140 میلیارد ریال است و 110 میلیارد ریال از تسهیلات دولتی استفاده کرده است.
معاون گردشگری کشور یادآور شد: مالک و سرمایه‌گذار این هتل قول مساعد برای راه‌اندازی و افتتاح فاز دوم و سوم هتل درویشی در شهرهای قم و شیراز را داده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی شاهد برگزار مراسم افتتاح هتل درویشی در شهرهای قم و شیراز باشیم.

darvishihotel.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد