هتل مجلل درویشی
هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

اولین دوره همایش بین المللی نقش بازاریابی اینترنتی در اقتصاد شهر هوشمند در هتل درویشی (همایش السیت)

در اولین دوره همایش بین المللی نقش بازاریابی اینترنتی در اقتصاد شهر هوشمند، از جمله سلسله همایش های السیت که در تاریخ 1392/05/28 در مشهد مقدس برگزار گردید. هتل مجلل درویشی به عنوان یکی از حامیان این همایش حضور خود را در این سمینار علمی به هم رسانیده بود. در پایان این همایش چند ساعته که با سخنرانی اساتید به نام و مشهور دنیا، در زمینه بازاریابی اینترنتی همراه بود. به رسم احترام با تقدیم تندیس سپاس و لوح تقدیر همایش، به نماینده هتل مجلل درویشی جناب آقای مهندس پورفرخی، مشاور ارشد مدیریت هتل در زمینه بازریابی، از مجموعه هتل مجلل درویشی تقدیر و تجلیل گردید.

هتل مجلل درویشی میزبان اساتید، کارشناسان و میهمانان این همایش بود.

معرفی یکی دیگر از اساتید این دوره: میکل دمیب اسوندسن (Mikkel demib Svendsen ) 
رزومه این استاد: ایشان مدیر تبلیغات و سئو شرکت Nokia هستند. همچنین برگزار کننده کنفرانس جهانی SES در کوپنهاک و مدیر بزرگترین موتور جستجو اسکاندیناوی Ankiro و سخنران کنفرانس های SES در لندن و نیویورک می باشند.

معرفی یکی دیگر از اساتید این دوره: حمید سپیدنام (Hamid Sepidnam ) 
رزومه این استاد: ایشان عضو انجمن وب مارکتینگ اروپا (Sempo) هستند. همچنین درارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل ( Certified Individual) و موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید می باشند. ایشان سخنران در کنفرانس های داخلی و خارجی از جمله RIMC 2012 با حضور رییس جمهور آیسلند بوده اند و همچنین خالق برند مستر تیستر هستند.
معرفی یکی از اساتید این دوره: بس ون دن بلد (bas van den beld ) 
رزومه این استاد: ایشان استراتژیک بازاریابی اینترنتی و برندینگ آنلاین در جهان و اروپا هستند. همچنین برنده بهترین سرچ بلاگ در اروپا EU Search Awards2012 . ایشان همچنین 2 بار منتخب بهترین سخنران در کنفرانس های بین اللملی search summit در انگلستان شده اند و همچنین مشاور آنلاین مارکتینگ شرکت ها و برند های بزرگ همچون KLM می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد